Bede babcia krewetkowa!
Jackie
2004-09-13 20:40:55 UTC
Przed chwilą jedna z "Red Fire" wylazła z kryjówki - nosi jajka pod
odwłokiem!
Cieszę się jak głupia :)))
--
-------Jackie-------
****************
Malawi Mafia & Co.
Danpe
2004-09-13 21:06:31 UTC
Post by Jackie
Przed chwilą jedna z "Red Fire" wylazła z kryjówki - nosi jajka pod
odwłokiem!
Cieszę się jak głupia :)))
jakbys miala maluchy na zbyciu - daj znac tez sie bede cieszyl jak
glupi.
--
pozdrawiam, danpe
gg:827748
Jackie
2004-09-13 21:14:26 UTC
Post by Danpe
jakbys miala maluchy na zbyciu - daj znac tez sie bede cieszyl jak
glupi.
Z tym może być problem - nijak nie odłowię skubanej :(
Mam tych krewetek do kupy 13 w niewielkim akwa, ale jest w nim tyle kryjówek
że jak ujrzę kilka kreweci naraz to jest sukces. Dopiero gdy w nocy nagle
zapalę światło widzę że jednak chyba wszystkie żyją ;) Musiałabym zdemolować
cały wystrój by ją odłowić, a tego się boję, mogę przy okazji uśmiercić
którąś z pozostałych milusińskich.

A jak larwy wyklują się w ogólnym to raczej zostaną pożarte przez bojownika
:(

Too Old, gdzie jesteś? :)
--
-------Jackie-------
****************
Malawi Mafia & Co.
Danpe
2004-09-13 21:21:46 UTC
Post by Jackie
Z tym może być problem - nijak nie odłowię skubanej :(
A nawet jakby to larwy w slonej wodzie czy w slodkiej sie wykluwac
maja?
Post by Jackie
[...]
Ja w 200l nie moge krewetki za cholere wylowic :( jakas pulapke zrobic
musze czy co...
Post by Jackie
A jak larwy wyklują się w ogólnym to raczej zostaną pożarte przez bojownika
:(
To odlow bojownika ;)
Post by Jackie
Too Old, gdzie jesteś? :)
A co myslisz ze on wylowi? :P

dobranoc :) trzeba spac by rano wstac :(
--
pozdrawiam, danpe
gg:827748
Jackie
2004-09-13 21:29:52 UTC
Post by Danpe
Post by Jackie
Z tym może być problem - nijak nie odłowię skubanej :(
A nawet jakby to larwy w slonej wodzie czy w slodkiej sie wykluwac
maja?
W słodkiej. Dodatkowo larwy wykluwają się jako miniaturki krewetek, mają
więc większe szanse na przeżycie :) Choć z drugiej strony samice krewetek
rozmnażających się w ten sposób składają mniej jaj.
Post by Danpe
Ja w 200l nie moge krewetki za cholere wylowic :( jakas pulapke zrobic
musze czy co...
Pułapki mają to do siebie że pułapi się w nich wszystko oprócz tego co
aktualnie chcielibyśmy złapać ;)
Post by Danpe
To odlow bojownika ;)
On taki szczęśliwy w tym akwa...
Post by Danpe
Post by Jackie
Too Old, gdzie jesteś? :)
A co myslisz ze on wylowi? :P
Nie, ale rozmnożył już tę krewetkę.
--
-------Jackie-------
****************
Malawi Mafia & Co.
Krzysiek W. (jak Wroclaw)
2004-09-13 21:38:34 UTC
Post by Jackie
A jak larwy wyklują się w ogólnym to raczej zostaną pożarte przez bojownika
:(
Rozwazalas uzycie (jak w przytaczanej na p.r.a. instrukcji) solidnej
porcji mchu w baniaku? To powinno zapewnic mlodym dosc miejsca do
ucieczek, a "smieciozbieralnosc" mchu dosc jedzenia, gdyby akurat male
jadly tak jak amano i filtrujace, czyli... wszystko. :-)

Pozdrawiam,
Krzysiek (Wroclaw)
Jackie
2004-09-13 21:39:10 UTC
Post by Krzysiek W. (jak Wroclaw)
[...]
Mam mech :)
Dużo mchu :))
To był powód dla którego go tam umieściłam :)))
--
-------Jackie-------
****************
Malawi Mafia & Co.
TooOld w Milanówku
2004-09-14 03:06:21 UTC
Witaj m³oda, polska, piêkna inteligencjo - Internauta Jackie napisa³(a), a
Musia³abym zdemolowaæ ca³y wystrój by j± od³owiæ, a tego siê bojê, mogê
przy okazji u¶mierciæ któr±¶ z pozosta³ych milusiñskich.
A jak larwy wykluj± siê w ogólnym to raczej zostan± po¿arte przez
bojownika :(
Too Old, gdzie jeste¶? :)
z od³awianiem krewetek sie powstrzymaj , trzeba bardzo uwa¿ac aby nawet przy
podmianie wody nie straciæ której¶ niechc±cy. Ja bym w³o¿y³ bojownika na
razie gdzie indziej , albo w tym akwarium w kojec.

PS.jestem tu i czytam i nie wiem czy ¶miaæ sie czy p³akaæ czasami - dobrze
¿e juz kilku pisz±cych wrzuci³em do KF w celach czysto higienicznych - aby
po prostu nie zasmiecaæ sobie umys³u i dysku , gorzej bo kilku nastepnych
chyba bêdê musia³ tam tak¿e umie¶ciæ , nie wiem czy to staro¶æ czy to po
prostu brak cierpliwo¶ci ? ;-)
--
pozdrawiam, kochany rekinek kolcobrzuchaty = J.K. Chiliñski
"TooOld"=Transforming Organism Optimized for Observation and Logical Destruction
http://www.muszlowce.prv.pl/
Tomasz Bauer
2004-09-14 08:33:45 UTC
gorzej bo kilku nastepnych chyba będę musiał tam także umieścić , nie
wiem czy to starość czy to po prostu brak cierpliwości ? ;-)
Starość? Puść sobie ostrego rocka i sprawdź :-). Choć myślę, że po tylu
latach na pra to raczej zmęczenie materiału. U mnie to poszło znacznie
dalej :-(
--
Pozdrawiam z pracy :-)
Tomek B.
Warszawa
TooOld w Milanówku
2004-09-14 19:29:49 UTC
Witaj m³oda, polska, piêkna inteligencjo - Internauta Tomasz Bauer
napisa³(a), a oto oficjalna odpowiedŒ naszego wys³annika na rubie¿y
gorzej bo kilku nastepnych chyba bêdê musia³ tam tak¿e umie¶ciæ , nie
wiem czy to staro¶æ czy to po prostu brak cierpliwo¶ci ? ;-)
Staro¶æ? Pu¶æ sobie ostrego rocka i sprawdŒ :-). Choæ my¶lê, ¿e po tylu
latach na pra to raczej zmêczenie materia³u. U mnie to posz³o znacznie
dalej :-(
hmm, ostatnio s³ucham tego :
http://tooold.superhost.pl/muzyka.htm

zmêczenia materia³u tak¿e nie stwierdzono ;-))
http://www.muszlowce.prv.pl/
Danpe
2004-09-14 20:26:58 UTC
On Tue, 14 Sep 2004 21:29:49 +0200, "TooOld w Milanówku"
Post by TooOld w Milanówku
http://tooold.superhost.pl/muzyka.htm
zmęczenia materiału także nie stwierdzono ;-))
nie traktuj grupy jak "prywatnego
smietnika", skoro od innych tego wymagasz zacznij moze od siebie i
takie posty wymieniaj na prv, bo malo kogo tutaj interesuje to czego
sluchasz, od tego jest inna grupa, chyba ze ma to wplyw na plodnosc
rybek.
--
pozdrawiam, danpe
gg:827748
Jackie
2004-09-14 09:06:34 UTC
PS.jestem tu i czytam i nie wiem czy śmiać sie czy płakać czasami - dobrze
że juz kilku piszących wrzuciłem do KF w celach czysto higienicznych
Mnie nie wrzucaj do KF - ja z nerwów tak plotę ;)
--
-------Jackie-------
****************
Malawi Mafia & Co.
TooOld w Milanówku
2004-09-14 18:58:00 UTC
Post by TooOld w Milanówku
PS.jestem tu i czytam i nie wiem czy ¶miaæ sie czy p³akaæ czasami -
dobrze ¿e juz kilku pisz±cych wrzuci³em do KF w celach czysto
higienicznych
Mnie nie wrzucaj do KF - ja z nerwów tak plotê ;)
Droga Jackie - patrzê chyba obiektywnie - patrzê na ilo¶c postów o
akwarystyce i o "waleniu w gruchê" , u Ciebie ten stosunek wynosi imho 9:1 .
;-)
Natomiast dzi¶ niestety nastepny delikwent trafi³ do mojego "KIBLA" : znany
akwarysta, zas³u¿ony, no ale có¿ pisze juz tylko tak jakby to by³ jego
prywatny ¶mietnik na którym spotyka sie z kolegami wynosz±cymi kube³ki :
taka akwarystyczna reklamatypu "królewskie rz±dzi" tylko bez smaku i
dowcipu. Choæ nie s±dzê abym trafi³ z gatunkiem piwa w tym przypadku.
http://www.muszlowce.prv.pl/
Oko_weza
2004-09-14 10:15:02 UTC
Witaj młoda, polska, piękna inteligencjo - Internauta Jackie napisał(a), a
oto oficjalna odpowiedź naszego wysłannika na rubieży polskiego
[...]
z odławianiem krewetek sie powstrzymaj , trzeba bardzo uważac aby nawet
przy
podmianie wody nie stracić którejś niechcący. Ja bym włożył bojownika na
razie gdzie indziej , albo w tym akwarium w kojec.
PS.jestem tu i czytam i nie wiem czy śmiać sie czy płakać czasami - dobrze
że juz kilku piszących wrzuciłem do KF w celach czysto higienicznych - aby
po prostu nie zasmiecać sobie umysłu i dysku , gorzej bo kilku nastepnych
chyba będę musiał tam także umieścić , nie wiem czy to starość czy to po
prostu brak cierpliwości ? ;-)
mnie też nie wrzucaj do KF ja jestem stary intrygant ale dusza człowiek
:))))))))))))

Jarek - Oko_weza

www.akwarium.betanet.pl
gg: 1737739
Łódź
Danpe
2004-09-14 10:29:06 UTC
Post by Oko_weza
mnie też nie wrzucaj do KF ja jestem stary intrygant ale dusza człowiek
:))))))))))))
A ja to juz pewnie w KF jestem :))
ciekawe jakby zrobic sonde ile razy juz plonka dostalem :D i jaki to
promil plonkow w porownaniu do Pszemola ;)
--
pozdrawiam, danpe
gg:827748
Oko_weza
2004-09-14 11:02:43 UTC
Post by Danpe
Post by Oko_weza
[...]
Sądze że blado byś wypadł :)))))))))))))))))

Jarek - Oko_weza

www.akwarium.betanet.pl
gg: 1737739
Łódź
Damian Niedośpiał
2004-09-14 08:15:13 UTC
Post by Jackie
[...]
Szczęściara :)
Ja swoje 6 szt wpuściłem do 390L brutto widziałem je tylko raz od
tamtego dnia (czyli jakiś miesiąc temu)...
Chyba czeka mnie kolejna podróż do Atoll'a :)

Dormio
--
Uwaga:
Brak sygnatury w ramach
protestu przed czepiaczami !
Oko_weza
2004-09-14 10:17:48 UTC
Post by Damian Niedośpiał
Post by Jackie
[...]
ja powinienem mieć w akwa 6szt jedna filtrującą i 5 amano filtrującej nie
widziałem od ostatniej wylinki chyba sobie poszła:( amano były malutkie i
podejrzewam najgorsze :( zostały pokarmem dla sajico. Ale sajico już nie mam
bo wydałem za duże zniszczenia w roślinach mi robiły

Jarek - Oko_weza

www.akwarium.betanet.pl
gg: 1737739
Łódź
Magda Zalewska
2004-09-14 11:16:46 UTC
Post by Jackie
Mam tych krewetek do kupy 13 w niewielkim akwa, ale jest w nim tyle kryjówek
¿e jak ujrzê kilka kreweci naraz to jest sukces. Dopiero gdy w nocy nagle
zapalê ¶wiat³o widzê ¿e jednak chyba wszystkie ¿yj± ;) Musia³abym
zdemolowaæ
Post by Jackie
ca³y wystrój by j± od³owiæ, a tego siê bojê, mogê przy okazji u¶mierciæ
któr±¶ z pozosta³ych milusiñskich.
Bardzo proszê o opis baniaczka z krewetkami (wielko¶æ, urz±dzenie, parametry
itp.). Albo informacjê gdzie ten opis mogê znaleŒæ. Bardzo, bardzo proszê.

Magda, W-wa W³ochy
GG 3374797; ICQ 136403608
Danpe
2004-09-14 11:22:22 UTC
On Tue, 14 Sep 2004 13:16:46 +0200, "Magda Zalewska"
Bardzo proszę o opis baniaczka z krewetkami (wielkość, urządzenie, parametry
itp.). Albo informację gdzie ten opis mogę znaleźć. Bardzo, bardzo proszę.
A jakie masz lub chcesz miec krewetki?

Nim Ci Jackie odpisze ja troszke naswietle :)
Krewetki wielkiego lokum nie potrzebuja - juz w 20 litrach mozna ich
kilka trzymac moim zdaniem, zapewniajac im tylko dostep do pokarmu
oraz gaszcz roslin i kryjowki, bo to lubia. Porobilem im kryjowki z
korzenia, na ktorym jest mech polozony, a wkolo sporo roslin - maja
sie gdzie schowac podczas wylinki, filterek nie powinien powodowac
silnego ruchu wody, moje szkliste tego nie lubia.
Napisalem to na podstawie wlasnych doswiadczen i tego, co gdzies tam
przeczytalem. Tak dla jasnosci :)
pozdrawiam, danpe
gg:827748
Magda Zalewska
2004-09-14 11:50:42 UTC
Post by Danpe
A jakie masz lub chcesz miec krewetki?
Mia³am krewetki filtruj±ce w 240l z k±saczowcami. Przez pare tygodni by³o
dobrze, przechodzi³y wylinki, a potem jedna po drugiej kaput :(. My¶la³am o
postawieniu osobnego baniaczka dla krewetek, tym razem jakich¶ takich
bardziej ozdobnych ale po przygodzie z filtruj±cymi trochê siê bojê.

Magda, W-wa W³ochy
GG 3374797; ICQ 136403608
Jader
2004-09-14 12:09:49 UTC
Post by Danpe
silnego ruchu wody, moje szkliste tego nie lubia.
A jakie temperatury one toleruj±? Bo lokalowo to mia³yby idealnie razem z
moimi kardyna³kami.

Jader
Jackie
2004-09-14 12:00:36 UTC
Bardzo proszę o opis baniaczka z krewetkami (wielkość, urządzenie,
parametry
itp.). Albo informację gdzie ten opis mogę znaleźć. Bardzo, bardzo proszę.
Akwarium ma 45 litrów, pH 7, TwW 5, TwO 7. Parametry wciąż koryguję, niezbyt
dobrze mi idzie (chcę podnieść TwW do 8 bez ruszania pH). Temp. 26 st.
Akwa gęsto zarośnięte: jakieś żabienice, moczarka, nurzańce (te obcinam bo
za długie rosną), kryptokoryny, mikrozorium. 2 nieduże korzenie obrośnięte
mchem jawajskim. Światła niewiele, 1 świetlówka 14W Flora-Glo z odbłyśnikiem
Juwela, dodatkowo pokrywa od wewnątrz wyklejona srebrną folią.
W baniaczku żyje sobie 8 sztuk Neocaridina denticulata sp. "Red Fire" i 5
sztuk Caridina gracilirostris "Red Nose" oraz bojownik.
Filtracja - AquaClear Mini z wkładem gąbkowym + gąbka jako prefiltr. W
okolicach wylotu filtra woda jest intensywnie poruszana, tam gdzie rosną
nurzańce już nie - co bardzo odpowiada bojownikowi :)
--
-------Jackie-------
****************
Malawi Mafia & Co.
Magda Zalewska
2004-09-14 13:05:25 UTC
"Jackie" <***@malawi.pl> wrote in message news:ci6mi8$8rt$***@atlantis.news.tpi.pl...

[opis]

Piêknie dziêkujê. Mam jeszcze pytanie, ogl±da³am sobie krewetki na na
stronie Atollzoo, podane s± tam ich wymiary. Czy to s± wymiary maksymalne
krewetek, czy wymiary osobników w sprzeda¿y?

Magda, W-wa W³ochy
GG 3374797; ICQ 136403608
Jackie
2004-09-14 16:53:50 UTC
Pięknie dziękuję. Mam jeszcze pytanie, oglądałam sobie krewetki na na
stronie Atollzoo, podane są tam ich wymiary. Czy to są wymiary maksymalne
krewetek, czy wymiary osobników w sprzedaży?
To są maksymalne wymiary jakie osiągają.
W sprzedaży są różnej wielkości.
--
-------Jackie-------
****************
Malawi Mafia & Co.
Magda Zalewska
2004-09-14 15:36:23 UTC
Akwarium ma 45 litrów, pH 7, TwW 5, TwO 7. Parametry wci±¿ korygujê,
niezbyt
dobrze mi idzie (chcê podnie¶æ TwW do 8 bez ruszania pH). Temp. 26 st.
A mo¿e byæ TwW 8, TwO 12?

Magda, W-wa W³ochy
GG 3374797; ICQ 136403608
Magda Zalewska
2004-09-14 17:20:53 UTC
Post by Magda Zalewska
A mo¿e byæ TwW 8, TwO 12?
Tylko ¿e zapomnia³am ¿e pH 8. To chyba tak nie mo¿e byæ?

Magda, W-wa W³ochy
GG 3374797; ICQ 136403608
Jackie
2004-09-14 17:23:56 UTC
Tylko że zapomniałam że pH 8. To chyba tak nie może być?
Na stronie www.petshrimp.com admin trzyma krewetki w dość twardej wodzie o
pH zbliżonej do 8 i rozmnażają się.

Czy jednak tak jest dobrze? Nie mam pojęcia...
--
-------Jackie-------
****************
Malawi Mafia & Co.
Jackie
2004-09-14 17:20:14 UTC
A może być TwW 8, TwO 12?
Pewnie może, mnie chodzi o ciut wyższą TwW by pH nie skakało. Póki miałam
TwW 8 było OK, później zaczęłam majstrować z parametrami... po co mi to
było? :(
--
-------Jackie-------
****************
Malawi Mafia & Co.
Magda Zalewska
2004-09-17 13:44:37 UTC
Kupi³am dzisiaj w Atollu 5 sztuk, cytujê: Caridina/Neocaridina sp. "Crystal
Red". Wpu¶ci³am do 240-tki i teraz latam z lup± jak g³upia wokó³ akwarium i
nie mogê siê dopatrzyæ wszystkich. Chcia³a bym w przysz³o¶ci dokupiæ wiêcej
i najchêtniej innych odmian ale w³a¶ciciel sklepu (tak myslê ¿e to z
w³a¶cicielem rozmawia³am) odradza³ mi mieszanie ró¿nych odmian jednego
gatunku bo siê krzy¿uj±. Które krewetki z ofert AtollZoo mog³a bym dokupiæ
do tych co mam, bo siê pogubi³am w tych nazwach gatunkowych. Nazwa tych
moich, któr± poda³am to chyba nie jest pe³na nazwa gatunkowa?

Magda, W-wa W³ochy
GG 3374797; ICQ 136403608
TooOld w Milanówku
2004-09-19 18:49:44 UTC
Witaj m³oda, polska, piêkna inteligencjo - Internauta Magda Zalewska
Post by Magda Zalewska
Kupi³am dzisiaj w Atollu 5 sztuk, cytujê: Caridina/Neocaridina sp.
"Crystal Red". Wpu¶ci³am do 240-tki i teraz latam z lup± jak g³upia
wokó³ akwarium i nie mogê siê dopatrzyæ wszystkich.
gdyby nie wzglêdy finansowe rzek³bym - trzeba by³o kupic conajmniej 15 cie
;-)

Chcia³a bym w
Post by Magda Zalewska
przysz³o¶ci dokupiæ wiêcej i najchêtniej innych odmian ale w³a¶ciciel
sklepu (tak myslê ¿e to z w³a¶cicielem rozmawia³am) odradza³ mi
mieszanie ró¿nych odmian jednego gatunku bo siê krzy¿uj±.
te¿ o tym s³ysza³em - nawet podobno trzeba w trakcie hodowli przeprowadzac
selekcje i odrzucaæ te Œle ubarwione - w koñcu nie mamy pewno¶ci które s±
naturalne, a które powsta³y na farmach

Które krewetki
Post by Magda Zalewska
z ofert AtollZoo mog³a bym dokupiæ do tych co mam, bo siê pogubi³am w
tych nazwach gatunkowych. Nazwa tych moich, któr± poda³am to chyba nie
jest pe³na nazwa gatunkowa? Pozdrawiam
http://www.garnelenzucht.de/inf_rc.htm
Caridina sp. "Crystal Red"
Japan (Erstzucht 1996: Hisagasu Suzuki),
Rote Mutation, rezessive Vererbung

co znaczy : czerwona mutacja z recesywnym genem pierwszy raz wyhodowana w
1996 roku
http://www.muszlowce.prv.pl/
TooOld w Milanówku
2004-09-14 19:41:34 UTC
Post by Magda Zalewska
Bardzo proszê o opis baniaczka z krewetkami (wielko¶æ, urz±dzenie,
parametry itp.). Albo informacjê gdzie ten opis mogê znaleŒæ. Bardzo,
bardzo proszê. Pozdrawiam
akwarium 45 litrów. Jedna ¶wietlówka (niestety) Philips Fluotone 15w/54
standard .Folia srebrna od wewn±trz pokrywy. Temperatura oko³o 25 stopni. PH
i twardo¶ci nie mierzê od ponad roku - w rurach mam wodê zasadow± i tward±.
Obsada : kilka ma³ych zbrojników LDA16 i krewetki :
filtruj±ce ; red-cherry; tiger ; hummel ; babaulti - dosæ du¿o ;-)
http://www.muszlowce.prv.pl/
Jackie
2004-09-14 21:04:57 UTC
filtrujące ; red-cherry; tiger ; hummel ; babaulti - dosć dużo ;-)
Masz babaulti? Zazdroszczę :)
--
-------Jackie-------
****************
Malawi Mafia & Co.
Magda Zalewska
2004-09-15 06:18:20 UTC
Post by TooOld w Milanówku
[...]
A czy z Neolamprologus brevis mozna trzymaæ krewetki?

Magda, W-wa W³ochy
GG 3374797; ICQ 136403608
TooOld w Milanówku
2004-09-15 17:50:30 UTC
Post by TooOld w Milanówku
filtruj±ce ; red-cherry; tiger ; hummel ; babaulti - dosæ du¿o ;-)
A czy z Neolamprologus brevis mozna trzymaæ krewetki?
wszystko zalezy od wielkosci zbiornika - ale imho mo¿na te wieksze : amano i
filtruj±ce ;

Przy mniejszych wskazany by³by g±szcz roslinek, w których by buszowa³y , tez
lubiany przez du¿e krewetki.
http://www.muszlowce.prv.pl/
Wojtek Pardala
2004-09-14 10:25:47 UTC
On Mon, 13 Sep 2004 22:40:55 +0200, "Jackie" <***@malawi.pl>
wrote:
[ ciach ]

Temat tego w±tku to odpowiedŒ na Twoj± zagadkê o "nick" ?
:-)
Post by Jackie
-------Jackie-------
****************
Malawi Mafia & Co.
Pozdrowienia !

Krasnoludek to na pewno kawa³ ¶cierwa
ma z serca za blisko do dziury w d...
------------------Fabrizio de André--
Wojtek Pardala woju at libero dot it
.usuñ wywalto z adresu-----------
Jackie
2004-09-14 10:48:11 UTC
Temat tego wątku to odpowiedź na Twoją zagadkę o "nick" ?
LOL :)))
Jednak nazywanie siebie babcią przychodzi mi z trudem - może ciocia? ;)
--
-------Jackie-------
****************
Malawi Mafia & Co.
Jader
2004-09-14 12:08:18 UTC
Jednak nazywanie siebie babci± przychodzi mi z trudem - mo¿e ciocia? ;)
"Matko krzestno"

Jader
Roy
2004-09-16 13:29:18 UTC
czesc
podrzuc mi na ***@fujitsu.pl
jakies fotki z ta krewetka
podobno masz prezentacje - jak masz wrzucaj. konto bez limitu :)
pzdr Roy
Roy
2004-09-15 07:47:35 UTC
Przed chwil± jedna z "Red Fire" wylaz³a z kryjówki - nosi jajka pod
odw³okiem!
Cieszê siê jak g³upia :)))
larwy krewetek amano musza miec slona wode w slodkiej zgina
pzdr Roy
Jackie
2004-09-15 10:40:43 UTC
Post by Roy
Post by Jackie
Przed chwilą jedna z "Red Fire" wylazła z kryjówki - nosi jajka pod
odwłokiem!
Cieszę się jak głupia :)))
larwy krewetek amano musza miec slona wode w slodkiej zgina
Drogi Roy, to nie są krewetki Amano i nie potrzebują słonej wody do rozwoju
:)
--
-------Jackie-------
****************
Malawi Mafia & Co.
Roy
2004-09-16 11:20:56 UTC
Post by Roy
Przed chwil± jedna z "Red Fire" wylaz³a z kryjówki - nosi jajka pod
odw³okiem!
Cieszê siê jak g³upia :)))
larwy krewetek amano musza miec slona wode w slodkiej zgina
Drogi Roy, to nie s± krewetki Amano i nie potrzebuj± s³onej wody do
rozwoju
a co? w temacie sa krewetki
@Greg@
2004-09-16 12:07:46 UTC
Post by Jackie
Drogi Roy, to nie s± krewetki Amano i nie potrzebuj± s³onej wody do
rozwoju
a co? w temacie sa krewetki
nie wszystkie krewetki s± krewetkami amano :))

@Greg@
Roy
2004-09-16 12:14:55 UTC
Post by @Greg@
Post by Jackie
Drogi Roy, to nie s± krewetki Amano i nie potrzebuj± s³onej wody do
rozwoju
a co? w temacie sa krewetki
nie wszystkie krewetki s± krewetkami amano :))
a masz jakis link do tych "innych"
dziekuje z gory
Roy
@Greg@
2004-09-16 13:08:08 UTC
Post by Roy
a masz jakis link do tych "innych"
dziekuje z gory
Pisz do Jackie - mo¿e dostaniesz nawet ca³± prezentacjê, któr± mia³em okazjê
ogl±daæ (niestety bêdzie ona pozbawiona fachowych kometarzy w stylu: "ta to
dopiero jest zaj...sta" ;)) )

@Greg@
Jackie
2004-09-16 14:09:32 UTC
Pisz do Jackie - może dostaniesz nawet całą prezentację, którą miałem
okazję
oglądać (niestety będzie ona pozbawiona fachowych kometarzy w stylu: "ta
dopiero jest zaj...sta" ;)) )
IMO najlepszy był mój komentarz że Red Fire jest taka.. taka... czerwona.
;)
--
-------Jackie-------
****************
Malawi Mafia & Co.
Danpe
2004-09-16 14:15:45 UTC
Post by Jackie
IMO najlepszy był mój komentarz że Red Fire jest taka.. taka... czerwona.
;)
W ogole Jackie to lacine umiesz :P
A wlasnie - mozesz mi przyslac ta prezentacje? chociaz zdjecia z
zaznaczeniem ktora ile kosztuje i co wpiernicza ;p
--
pozdrawiam, danpe
gg:827748
ba_jaga
2004-09-16 16:26:44 UTC
U¿ytkownik "Jackie"

Bêdê ma³o oryginalna - ale jak wszyscy to wszyscy ;))))
Jackie, i mi te¿ t± prezentacjê, proszê :D
p.s.
Jak masz co¶ po polsku o tych w paski w skorupach, bo mam dwa ;p
to bêdê dŒwiêczna ;)

Ma³gorzata N.
Wroc³aw - wta
ba_jaga<at>akwarium.wroc.pl
Jackie
2004-09-16 21:12:49 UTC
Będę mało oryginalna - ale jak wszyscy to wszyscy ;))))
Jackie, i mi też tą prezentację, proszę :D
Dziubaski kochane, ja tej prezentacji nie posiadam w formie elektronicznej,
pokazywalam tylko zdjęcia ściągnięte z netu i mówiłam co mi ślina na język
przyniosła :) a wiele mówić nie mogłam, bo i wiem niewiele. Moim zamiarem
było uświadomienie tych żyjących w nieświadomości że jest coś takiego jak
krewetki słodkowodne i niekoniecznie muszą to być zaraz krewetki Amano :)

Razem z Aeropem chcemy przygotować coś po polsku o krewetkach, ukaże się owo
cudo na stronie www.ksa.org.pl, mam nadzieję że niebawem. Aerop opisze z
pewnością swoje doświadczenia z rozmnażaniem Caridina japonica. Reszta z
powodu b. małego doświadczenia w kwestii hodowania krewetek będzie jedynie
zlepkiem informacji ze stron niemieckich i angielskich - wzburzonych tą
niespodzianką uspokajam: Aerop stara się właśnie o pozwolenie na korzystanie
z tychże zagranicznych materiałów.

Zdjęcia ściągałam z:
http://www.shrimpcrabsandcrayfish.co.uk/ - polecam! Po tej stronie wzięło
mnie również na raki ;)

http://www.petshrimp.com/

http://www.wirbellose.de/arten.html - niestety po niemiecku ;) ale fotki
fajne.
Jak masz coś po polsku o tych w paski w skorupach, bo mam dwa ;p
to będę dźwięczna ;)
O Neritina natalensis nic na polskich stronach nie ma :(
Poszukam jutro w necie czegoś po angielsku i Ci przetłumaczę z grubsza.
--
-------Jackie-------
****************
Malawi Mafia & Co.
ba_jaga
2004-09-17 13:59:12 UTC
U¿ytkownik "Jackie"
Post by Jackie
Dziubaski kochane, ja tej prezentacji nie posiadam w formie
elektronicznej,
Post by Jackie
pokazywalam tylko zdjêcia ¶ci±gniête z netu i mówi³am co mi ¶lina na jêzyk
przynios³a :) a wiele mówiæ nie mog³am, bo i wiem niewiele. Moim zamiarem
by³o u¶wiadomienie tych ¿yj±cych w nie¶wiadomo¶ci ¿e jest co¶ takiego jak
krewetki s³odkowodne i niekoniecznie musz± to byæ zaraz krewetki Amano :)
Razem z Aeropem chcemy przygotowaæ co¶ po polsku o krewetkach, uka¿e siê
owo
Post by Jackie
cudo na stronie www.ksa.org.pl, mam nadziejê ¿e niebawem.
Wiêc czekam z niecierpliwo¶ci± ;D
Post by Jackie
Post by ba_jaga
Jak masz co¶ po polsku o tych w paski w skorupach, bo mam dwa ;p
to bêdê dŒwiêczna ;)
O Neritina natalensis nic na polskich stronach nie ma :(
Poszukam jutro w necie czego¶ po angielsku i Ci przet³umaczê z grubsza.
Wiem tylko o s³onej do dzieci i twardej-s³odkiej na co dzieñ ....
troszkê sk±po, no nie ? ;(
A na dok³adkê siedzê co chwilê i pilnujê ¿eby na grzbiet nie upad³y :o)
o je¿u kolczaty .... nie mia³a ba_ k³opotu ;)

p.s.
z góry dziêki :))))

Ma³gorzata N.
Wroc³aw - wta