Bede babcia krewetkowa!
Jackie
2004-09-13 20:41:31 UTC
Przed chwilą jedna z "Red Fire" wylazła z kryjówki - nosi jajka pod
odwłokiem!
Cieszę się jak głupia :)))
--
-------Jackie-------
****************
Malawi Mafia & Co.
Danpe
2004-09-13 21:05:59 UTC
Post by Jackie
Przed chwilą jedna z "Red Fire" wylazła z kryjówki - nosi jajka pod
odwłokiem!
Cieszę się jak głupia :)))
jakbys miala maluchy na zbyciu - daj znac tez sie bede cieszyl jak
glupi.
--
pozdrawiam, danpe
gg:827748
Jackie
2004-09-13 21:15:03 UTC
Post by Danpe
jakbys miala maluchy na zbyciu - daj znac tez sie bede cieszyl jak
glupi.
Z tym może być problem - nijak nie odłowię skubanej :(
Mam tych krewetek do kupy 13 w niewielkim akwa, ale jest w nim tyle kryjówek
że jak ujrzę kilka kreweci naraz to jest sukces. Dopiero gdy w nocy nagle
zapalę światło widzę że jednak chyba wszystkie żyją ;) Musiałabym zdemolować
cały wystrój by ją odłowić, a tego się boję, mogę przy okazji uśmiercić
którąś z pozostałych milusińskich.

A jak larwy wyklują się w ogólnym to raczej zostaną pożarte przez bojownika
:(

Too Old, gdzie jesteś? :)
--
-------Jackie-------
****************
Malawi Mafia & Co.
Danpe
2004-09-13 21:21:14 UTC
Post by Jackie
Z tym może być problem - nijak nie odłowię skubanej :(
A nawet jakby to larwy w slonej wodzie czy w slodkiej sie wykluwac
maja?
Post by Jackie
[...]
Ja w 200l nie moge krewetki za cholere wylowic :( jakas pulapke zrobic
musze czy co...
Post by Jackie
A jak larwy wyklują się w ogólnym to raczej zostaną pożarte przez bojownika
:(
To odlow bojownika ;)
Post by Jackie
Too Old, gdzie jesteś? :)
A co myslisz ze on wylowi? :P

dobranoc :) trzeba spac by rano wstac :(
--
pozdrawiam, danpe
gg:827748
Jackie
2004-09-13 21:30:28 UTC
Post by Danpe
Post by Jackie
Z tym może być problem - nijak nie odłowię skubanej :(
A nawet jakby to larwy w slonej wodzie czy w slodkiej sie wykluwac
maja?
W słodkiej. Dodatkowo larwy wykluwają się jako miniaturki krewetek, mają
więc większe szanse na przeżycie :) Choć z drugiej strony samice krewetek
rozmnażających się w ten sposób składają mniej jaj.
Post by Danpe
Ja w 200l nie moge krewetki za cholere wylowic :( jakas pulapke zrobic
musze czy co...
Pułapki mają to do siebie że pułapi się w nich wszystko oprócz tego co
aktualnie chcielibyśmy złapać ;)
Post by Danpe
To odlow bojownika ;)
On taki szczęśliwy w tym akwa...
Post by Danpe
Post by Jackie
Too Old, gdzie jesteś? :)
A co myslisz ze on wylowi? :P
Nie, ale rozmnożył już tę krewetkę.
--
-------Jackie-------
****************
Malawi Mafia & Co.
Krzysiek W. (jak Wroclaw)
2004-09-13 21:41:01 UTC
Post by Jackie
A jak larwy wyklują się w ogólnym to raczej zostaną pożarte przez bojownika
:(
Rozwazalas uzycie (jak w przytaczanej na p.r.a. instrukcji) solidnej
porcji mchu w baniaku? To powinno zapewnic mlodym dosc miejsca do
ucieczek, a "smieciozbieralnosc" mchu dosc jedzenia, gdyby akurat male
jadly tak jak amano i filtrujace, czyli... wszystko. :-)

Pozdrawiam,
Krzysiek (Wroclaw)
Jackie
2004-09-13 21:39:46 UTC
Post by Krzysiek W. (jak Wroclaw)
[...]
Mam mech :)
Dużo mchu :))
To był powód dla którego go tam umieściłam :)))
--
-------Jackie-------
****************
Malawi Mafia & Co.
TooOld w Milanówku
2004-09-14 02:57:03 UTC
Witaj m³oda, polska, piêkna inteligencjo - Internauta Jackie napisa³(a), a
Musia³abym zdemolowaæ ca³y wystrój by j± od³owiæ, a tego siê bojê, mogê
przy okazji u¶mierciæ któr±¶ z pozosta³ych milusiñskich.
A jak larwy wykluj± siê w ogólnym to raczej zostan± po¿arte przez
bojownika :(
Too Old, gdzie jeste¶? :)
z od³awianiem krewetek sie powstrzymaj , trzeba bardzo uwa¿ac aby nawet przy
podmianie wody nie straciæ której¶ niechc±cy. Ja bym w³o¿y³ bojownika na
razie gdzie indziej , albo w tym akwarium w kojec.

PS.jestem tu i czytam i nie wiem czy ¶miaæ sie czy p³akaæ czasami - dobrze
¿e juz kilku pisz±cych wrzuci³em do KF w celach czysto higienicznych - aby
po prostu nie zasmiecaæ sobie umys³u i dysku , gorzej bo kilku nastepnych
chyba bêdê musia³ tam tak¿e umie¶ciæ , nie wiem czy to staro¶æ czy to po
prostu brak cierpliwo¶ci ? ;-)
--
pozdrawiam, kochany rekinek kolcobrzuchaty = J.K. Chiliñski
"TooOld"=Transforming Organism Optimized for Observation and Logical Destruction
http://www.muszlowce.prv.pl/
Damian Niedośpiał
2004-09-14 08:14:49 UTC
Post by Jackie
[...]
Szczęściara :)
Ja swoje 6 szt wpuściłem do 390L brutto widziałem je tylko raz od
tamtego dnia (czyli jakiś miesiąc temu)...
Chyba czeka mnie kolejna podróż do Atoll'a :)

Dormio
--
Uwaga:
Brak sygnatury w ramach
protestu przed czepiaczami !
Tomasz Bauer
2004-09-14 08:33:45 UTC
gorzej bo kilku nastepnych chyba będę musiał tam także umieścić , nie
wiem czy to starość czy to po prostu brak cierpliwości ? ;-)
Starość? Puść sobie ostrego rocka i sprawdź :-). Choć myślę, że po tylu
latach na pra to raczej zmęczenie materiału. U mnie to poszło znacznie
dalej :-(
--
Pozdrawiam z pracy :-)
Tomek B.
Warszawa
Jackie
2004-09-14 09:10:02 UTC
PS.jestem tu i czytam i nie wiem czy śmiać sie czy płakać czasami - dobrze
że juz kilku piszących wrzuciłem do KF w celach czysto higienicznych
Mnie nie wrzucaj do KF - ja z nerwów tak plotę ;)
--
-------Jackie-------
****************
Malawi Mafia & Co.
Oko_weza
2004-09-14 10:15:05 UTC
Witaj młoda, polska, piękna inteligencjo - Internauta Jackie napisał(a), a
oto oficjalna odpowiedź naszego wysłannika na rubieży polskiego
[...]
z odławianiem krewetek sie powstrzymaj , trzeba bardzo uważac aby nawet
przy
podmianie wody nie stracić którejś niechcący. Ja bym włożył bojownika na
razie gdzie indziej , albo w tym akwarium w kojec.
PS.jestem tu i czytam i nie wiem czy śmiać sie czy płakać czasami - dobrze
że juz kilku piszących wrzuciłem do KF w celach czysto higienicznych - aby
po prostu nie zasmiecać sobie umysłu i dysku , gorzej bo kilku nastepnych
chyba będę musiał tam także umieścić , nie wiem czy to starość czy to po
prostu brak cierpliwości ? ;-)
mnie też nie wrzucaj do KF ja jestem stary intrygant ale dusza człowiek
:))))))))))))

Jarek - Oko_weza

www.akwarium.betanet.pl
gg: 1737739
Łódź
Oko_weza
2004-09-14 10:17:48 UTC
Post by Damian Niedośpiał
Post by Jackie
[...]
ja powinienem mieć w akwa 6szt jedna filtrującą i 5 amano filtrującej nie
widziałem od ostatniej wylinki chyba sobie poszła:( amano były malutkie i
podejrzewam najgorsze :( zostały pokarmem dla sajico. Ale sajico już nie mam
bo wydałem za duże zniszczenia w roślinach mi robiły

Jarek - Oko_weza

www.akwarium.betanet.pl
gg: 1737739
Łódź
Wojtek Pardala
2004-09-14 10:27:06 UTC
On Mon, 13 Sep 2004 22:40:55 +0200, "Jackie" <***@malawi.pl>
wrote:
[ ciach ]

Temat tego w±tku to odpowiedŒ na Twoj± zagadkê o "nick" ?
:-)
Post by Jackie
-------Jackie-------
****************
Malawi Mafia & Co.
Pozdrowienia !

Krasnoludek to na pewno kawa³ ¶cierwa
ma z serca za blisko do dziury w d...
------------------Fabrizio de André--
Wojtek Pardala woju at libero dot it
.usuñ wywalto z adresu-----------
Danpe
2004-09-14 10:28:33 UTC
Post by Oko_weza
mnie też nie wrzucaj do KF ja jestem stary intrygant ale dusza człowiek
:))))))))))))
A ja to juz pewnie w KF jestem :))
ciekawe jakby zrobic sonde ile razy juz plonka dostalem :D i jaki to
promil plonkow w porownaniu do Pszemola ;)
--
pozdrawiam, danpe
gg:827748
Jackie
2004-09-14 10:48:48 UTC
Temat tego wątku to odpowiedź na Twoją zagadkę o "nick" ?
LOL :)))
Jednak nazywanie siebie babcią przychodzi mi z trudem - może ciocia? ;)
--
-------Jackie-------
****************
Malawi Mafia & Co.
Oko_weza
2004-09-14 11:02:43 UTC
Post by Danpe
Post by Oko_weza
[...]
Sądze że blado byś wypadł :)))))))))))))))))

Jarek - Oko_weza

www.akwarium.betanet.pl
gg: 1737739
Łódź
Magda Zalewska
2004-09-14 11:15:45 UTC
Post by Jackie
Mam tych krewetek do kupy 13 w niewielkim akwa, ale jest w nim tyle kryjówek
¿e jak ujrzê kilka kreweci naraz to jest sukces. Dopiero gdy w nocy nagle
zapalê ¶wiat³o widzê ¿e jednak chyba wszystkie ¿yj± ;) Musia³abym
zdemolowaæ
Post by Jackie
ca³y wystrój by j± od³owiæ, a tego siê bojê, mogê przy okazji u¶mierciæ
któr±¶ z pozosta³ych milusiñskich.
Bardzo proszê o opis baniaczka z krewetkami (wielko¶æ, urz±dzenie, parametry
itp.). Albo informacjê gdzie ten opis mogê znaleŒæ. Bardzo, bardzo proszê.

Magda, W-wa W³ochy
GG 3374797; ICQ 136403608
Danpe
2004-09-14 11:21:49 UTC
On Tue, 14 Sep 2004 13:16:46 +0200, "Magda Zalewska"
Bardzo proszę o opis baniaczka z krewetkami (wielkość, urządzenie, parametry
itp.). Albo informację gdzie ten opis mogę znaleźć. Bardzo, bardzo proszę.
A jakie masz lub chcesz miec krewetki?

Nim Ci Jackie odpisze ja troszke naswietle :)
Krewetki wielkiego lokum nie potrzebuja - juz w 20 litrach mozna ich
kilka trzymac moim zdaniem, zapewniajac im tylko dostep do pokarmu
oraz gaszcz roslin i kryjowki, bo to lubia. Porobilem im kryjowki z
korzenia, na ktorym jest mech polozony, a wkolo sporo roslin - maja
sie gdzie schowac podczas wylinki, filterek nie powinien powodowac
silnego ruchu wody, moje szkliste tego nie lubia.
Napisalem to na podstawie wlasnych doswiadczen i tego, co gdzies tam
przeczytalem. Tak dla jasnosci :)
pozdrawiam, danpe
gg:827748
Magda Zalewska
2004-09-14 11:49:42 UTC
Post by Danpe
A jakie masz lub chcesz miec krewetki?
Mia³am krewetki filtruj±ce w 240l z k±saczowcami. Przez pare tygodni by³o
dobrze, przechodzi³y wylinki, a potem jedna po drugiej kaput :(. My¶la³am o
postawieniu osobnego baniaczka dla krewetek, tym razem jakich¶ takich
bardziej ozdobnych ale po przygodzie z filtruj±cymi trochê siê bojê.

Magda, W-wa W³ochy
GG 3374797; ICQ 136403608
Następna strona >
Strona 1 z 3