Takashi Amano w Krakowie
tropheus.com.pl
2004-05-07 19:10:54 UTC
Pragnę oświadczyć w imieniu organizatorów krakowskiego ZLOTU AKWARYSTÓW
rzecz następującą :

Inicjatorem i pomysłodawcą obecności Pana Takashi Amano jest B a r t e k
L i p c z y ń s k i.
To J e g o propozycja zmobilizowała nas krakusów & kompany do
intensywnych działań, coby sprawa stała się aktualna.

A V E BARTEK ! ! !.

Robert Mierzeński
Pszemol
I co będziecie z nim robić jak go już zaprosicie?
Seba
2004-05-07 19:36:23 UTC
Przydała by się mała wystawa jego akwarystycznych kompozycji, tak z 50 akwa :)

pozdr
Pszemol
2004-05-07 20:24:12 UTC
Post by Seba
Przydała by się mała wystawa jego akwarystycznych kompozycji, tak z 50 akwa :)
Ciekaw jestem kto całą tą imprezę sfinansowałby...
No chyba że Amano jeździ po świecie bezinteresownie,
w co szczerze wątpię...
Marek Cebula
2004-05-07 21:14:12 UTC
Pszemol a co można robić z małym japończykiem?
Trochę to tak wygląda jakbyś się chciał przyp.. ale za bardzo nie wiesz do
czego.
dla mnie osobiście zaproszenie takiego autorytetu to wydarzenie roku, i
osobiście wystarczy mi prelekcja ze slajdami.
Rybek.
Pszemol
2004-05-07 21:41:26 UTC
Post by Marek Cebula
Pszemol a co można robić z małym japończykiem?
No właśnie nie wiem... po polsku nawet nie gada!
Post by Marek Cebula
Trochę to tak wygląda jakbyś się chciał przyp..
ale za bardzo nie wiesz do czego.
Chyba źle mnie odczytujesz albo jesteś przeczulony...
Po prostu pytam co oznaczać mają te "...." przy nazwisku w programie.
Post by Marek Cebula
dla mnie osobiście zaproszenie takiego autorytetu to wydarzenie roku,
i osobiście wystarczy mi prelekcja ze slajdami.
W porządku - ja jestem ciekaw ile kosztuje zaproszenie
takiego gościa i co za te pieniądze można "dostać" od niego.
Marek Cebula
2004-05-07 21:43:22 UTC
Wiesz co cie to właściwie obchodzi?
Nie płacisz ani ty ani nie idzie to z kieszeni podatników.
Pan Amano z tego co wiem będzie w Polsce tylko przejazdem ( targi w
Norymberdze).
wiec koszt jego pobytu będzie zapewne zminimalizowany.
Jeśli jest tłumacz to reszta jest mniej istotna.
Rybek.
Pszemol
2004-05-07 21:57:29 UTC
Post by Marek Cebula
Wiesz co cie to właściwie obchodzi?
Jejku - zapytać nie wolno? Po prostu z ciekawości!
Coś ty taki agresywny? Jakbym Cię jakoś napadł...
Marek Cebula
2004-05-08 08:39:47 UTC
Post by Pszemol
Jejku - zapytać nie wolno? Po prostu z ciekawości!
Coś ty taki agresywny? Jakbym Cię jakoś napadł...
[ciach]
Bo ja się cieszę że będę na prelekcji kogoś takiego jak Amano.
I jestem pewien że jak ktoś jedzie z cyklem wykładów z Japoni do Europy to
jest przygotowany.
A ty jak zwykle martwisz się na zapas - gdybyś miał przyjechać to jeszcze
bym zrozumiał.
A pytanie o koszty to już jest kuriozum.
Rybek.
Pszemol
2004-05-08 14:50:18 UTC
Post by Marek Cebula
Post by Pszemol
Jejku - zapytać nie wolno? Po prostu z ciekawości!
Coś ty taki agresywny? Jakbym Cię jakoś napadł...
[ciach]
Bo ja się cieszę że będę na prelekcji kogoś takiego jak Amano.
Ależ ja się cieszę razem z Tobą!
Post by Marek Cebula
[...]
Dlaczego? Ciebie to nie ciekawi ile sobie taki ekspert liczy za wizytę?
Ciekawość życia to cecha ludzi inteligentnych ;-)
Marek Cebula
2004-05-08 19:34:08 UTC
Może to i ciekawe ale darowanemu koniowi...
Rybek.
Pszemol
2004-05-08 19:48:08 UTC
Post by Marek Cebula
Może to i ciekawe ale darowanemu koniowi...
Ciekawe z tego powodu, że inni potencjalni organizatorzy
podobnych zlotów mieliby orientację ile to kosztuje pieniędzy
i zachodu zaprosić takiego gościa.
Nix
2004-05-08 20:53:11 UTC
Amano to nie tylko zioło, robi też piękne rafy (niestety mie doceniane jeszcze)
Pszemol
2004-05-08 22:55:45 UTC
Post by Nix
Amano to nie tylko zioło, robi też piękne rafy
(niestety mie doceniane jeszcze)
Napisz coś może o tym... Są jakieś zdjęcia?
Dlaczego sa "niedoceniane"?
Nix
2004-05-09 15:57:00 UTC
Post by Pszemol
Post by Nix
Amano to nie tylko zioło, robi też piękne rafy
(niestety mie doceniane jeszcze)
Napisz coś może o tym... Są jakieś zdjęcia?
Dlaczego sa "niedoceniane"?
Patrz przed ostatni nr Akwa Forum, jest reportaż za Japoni. Dlaczego
niedoceniane, bo wszyscy kojarzą Amano z roślinami... Trollu hahaha

PS. Pszemociu to rzeczywiście jakiś mania w ilu grupach można uczestniczyć??
Jestem tu od niedawna ale powiem, ze akwa. trolle to są pikusie przy
wspinaczkowych, na forum wspin. 2 lata temu prawdziwy sksyn imieniem Starosta
wlazał na listę i taką zadymę zrobił, że starzy bywalcy opuścili grupę
(koleżka odp. na prawie każdy post). Najgorsze jest to, że nowi uczestnicy
wzięli kolesia, który nigdy lini w ręku nie miał za autorytet...
Pszemol
2004-05-09 17:34:02 UTC
Post by Nix
Post by Pszemol
Napisz coś może o tym... Są jakieś zdjęcia?
Dlaczego sa "niedoceniane"?
Patrz przed ostatni nr Akwa Forum, jest reportaż za Japoni.
A może jakieś bliższe namiary na to "Akwa Forum"?
Nie siedzę w akwarystyce słodkowodnej już od dawna...
Post by Nix
Dlaczego niedoceniane, bo wszyscy kojarzą Amano z roślinami...
Marny argument... gdyby były ładne to byłyby doceniane.
Post by Nix
Trollu hahaha
I po co te szczeniackie odzywki?
I o co właściwie ci chodzi?
I czemu te banialuki tutaj, na grupie, zamiast na priva, trollu?
Maciej Mrozinski
2004-05-09 18:14:10 UTC
Post by Pszemol
A może jakieś bliższe namiary na to "Akwa Forum"?
Nie siedzę w akwarystyce słodkowodnej już od dawna...
Google twoim przyjacielem :)))
Post by Pszemol
Marny argument... gdyby były ładne to byłyby doceniane.
Biorąc pod uwagę twoje gusta wszystko możliwe
Post by Pszemol
I po co te szczeniackie odzywki?
Wydaje mi się ze on po prostu zszedł do twojego poziomu bo tak komunikacja z
tobą jest zabawniejsza smutne to ze tak nisko trzeba schodzić żeby wyrównać
się z tobą, ale co tam czasami dla dobrej zabawy warto się poświecić
Post by Pszemol
I o co właściwie ci chodzi?
I czemu te banialuki tutaj, na grupie, zamiast na priva, trollu?
Czego nie rozumiesz -aha domyślam się nixnix zapomniał się ze ty tez czytasz
i powrócił na swój poziom. Ale myślę ze dla poprawienia ci humoru postara
się specjalnie dla ciebie to zinterpretować w inny sposób bardziej
komunikatywny dla ciebie
--
GG 1106912 Wroclaw-Oxford
http://www.discus.pl
"Cóż. "Spam is war", jak mawiał Wietse Venema"
Pszemol
2004-05-09 18:22:38 UTC
Post by Maciej Mrozinski
[...]
Lecz się... być może wciąż jeszcze nie jest za późno... choć wątpię.
Skąd w Tobie tyle nienawiści do mnie? Zrobiłem Ci kiedyś jakąś krzywdę??
Maciej Mrozinski
2004-05-09 18:46:43 UTC
Post by Pszemol
Lecz się... być może wciąż jeszcze nie jest za późno... choć wątpię.
A nie wiedzialem ze masz za soba 6 lat nauki na A.M.
Post by Pszemol
Skąd w Tobie tyle nienawiści do mnie? Zrobiłem Ci kiedyś jakąś krzywdę??
Tak i za to wyładowałeś w KF ale co tam nie będziemy rozdrapywać starych
ran.Nie gniewam się teraz czas na zabawę
Pszemol
2004-05-09 18:58:51 UTC
Post by Maciej Mrozinski
Post by Pszemol
Lecz się... być może wciąż jeszcze nie jest za późno... choć wątpię.
A nie wiedzialem ze masz za soba 6 lat nauki na A.M.
Dużo innych rzeczy jeszcze o mnie nie wiesz...
Post by Maciej Mrozinski
Post by Pszemol
Skąd w Tobie tyle nienawiści do mnie? Zrobiłem Ci kiedyś jakąś krzywdę??
Tak i za to wyładowałeś w KF ale co tam nie będziemy rozdrapywać starych
ran.
Jakąż to ja Ci krzywdę mogłem wyrządzić? Przecież jam łagodny jak baranek!
Twój czas się już niestety kończy.
Maciej Mrozinski
2004-05-09 19:32:54 UTC
Post by Pszemol
Dużo innych rzeczy jeszcze o mnie nie wiesz...
Staram się jak tylko mogę żeby to nadrobic
Post by Pszemol
Twój czas się już niestety kończy.
Ale na szczęście nie ty o tym decydujesz. Jak sie znudze to ci powiem.
Pszemol
2004-05-09 19:36:20 UTC
Znowu nie rozumiesz: kończy się, bo ja się już Tobą znudziłem.
Maciej Mrozinski
2004-05-09 19:53:26 UTC
Post by Pszemol
Znowu nie rozumiesz: kończy się, bo ja się już Tobą znudziłem.
A co niby mam zrozumieć a jak ty się czujesz i jaki masz teraz stan
emocjonalny to tyle mnie interesuje co zeszłoroczny śnieg o tej.............
Bartosz
2004-05-09 20:06:59 UTC
Post by Pszemol
Post by Maciej Mrozinski
Nie gniewam się teraz czas na zabawę
Twój czas się już niestety kończy.
Karmicie się nawzajem!!!!!!!!!
Paście się na priva aż pękniecie.
Bartosz Michałkiewicz
malawi 400 l a w nim m.crabro, p.elongatus mpanga, m.msobo magunga
Jackie
2004-05-08 21:00:04 UTC
Post by Pszemol
Post by Marek Cebula
Może to i ciekawe ale darowanemu koniowi...
Ciekawe z tego powodu, że inni potencjalni organizatorzy
podobnych zlotów mieliby orientację ile to kosztuje pieniędzy
i zachodu zaprosić takiego gościa.
Żaden problem zadzwonić do P. Amano i zapytać o koszty ;)
--
-------Jackie-------
****************
Malawi Mafia & Co.
Ambra
2004-05-09 05:59:08 UTC
Czytam, czytam i chyba niedługo umrę ze śmiechu..............
Jak długo można bić pianę???????

Jakim cudem Rybek, który, jak wiem niewątpliwie, nie jest skarbnikiem
Polskiego Klubu Miłośników Dyskowców, względnie Krakowskiego Stowarzyszenia
Akwarystów, ma widzieć jakie są koszty zorganizowania imprezy i zaspokoić
Pszemola ciekawość.

Gdyby Pszemol chciał faktycznie wiedzieć, to by docierał do źródła.

Andrzej Sieniawski
www.ambra-cd.pl
www.discus.org.pl
www.ksa.org.pl

Nowe książki na rynku księgarskim !!!
"GRUPY BARWNE DYSKOWCÓW I PALETEK".
"PIELĘGNICE AMERYKAŃSKIE - część I".

Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.rec.akwarium
Pszemol
2004-05-09 06:11:06 UTC
Post by Ambra
[...]
Pomyśl logicznie... czy ja pytałem Rybka czy post skierowałem do grupy?
Gdyby Andrzej trochę myślał, to nie byłoby tego postu tutaj...
Maciej Mrozinski
2004-05-09 11:41:04 UTC
Post by Ambra
Gdyby Pszemol chciał faktycznie wiedzieć, to by docierał do źródła.
Ale on nie chce lub nie umie lepiej robić szum wokół siebie to mu najlepiej
wychodzi
Ciekawa jestem kiedy zobaczymy to jego akwa morskie o którym tyle mówi.
Pszemol
2004-05-09 17:36:14 UTC
Post by Maciej Mrozinski
Ale on nie chce lub nie umie lepiej robić szum wokół siebie to mu najlepiej
wychodzi
Tobie najlepiej wychodzi pisanie o Pszemolu i o tym, że mnie nie czytasz.
Post by Maciej Mrozinski
Ciekawa jestem kiedy zobaczymy to jego akwa morskie o którym tyle mówi.
Ciekawa? Kiedy przeszedłeś operację zmiany płci, Macieju?
Gdybyś mnie czytał, to miałbyś kilkaset okazji zobaczyć
zdjęcia moich akwariów morskich jakie tu publikowałem...
Twoje domagania się o zdjęcia wobec deklaracji że mnie
nie czytasz są po prostu śmieszne i z pogranicza paranoi.
Maciej Mrozinski
2004-05-09 18:04:22 UTC
Post by Pszemol
[...]
Przecież to nie twoje ciekawe czyje ale to już twoja słodka tajemnica, a ze
ominęło mnie kilka twoich ciekawych wypowiedzi tymczasowo wypuściłem Trolla
na powietrze.
Pszemol
2004-05-09 18:24:57 UTC
Post by Maciej Mrozinski
Przecież to nie twoje ciekawe czyje ale to już twoja słodka tajemnica,
Nawala Ci interpunkcja... Nigdy matury z j. polskiego nie pisałeś?
Akwaria były moje, a jesli twierdzisz inaczej to udowodnij swoje
pomówienia zamiast zachowywać się jak szczeniak spod trzepaka.
Post by Maciej Mrozinski
a ze ominęło mnie kilka twoich ciekawych wypowiedzi tymczasowo
wypuściłem Trolla na powietrze.
W całej swojej niusowej historii naobserwowałem się sporo takich
człowieczków jak Ty, którzy całemu światu ogłaszali że mnie nie
czytują a potem zmieniali zdanie... Nie można się mi oprzeć! ;-)
Maciej Mrozinski
2004-05-09 18:51:07 UTC
Post by Pszemol
Nawala Ci interpunkcja... Nigdy matury z j. polskiego nie pisałeś?
Ohc przepraszam to przez to roztargnienie, obiecuje poprawe.
Post by Pszemol
Akwaria były moje,
E tam od razu twoje ja nic nie musze to wolny kraj bardziej niz USA, ja jak
mammochote na grila o 4rano to nie musze pytac o zgode policji.
Post by Pszemol
W całej swojej niusowej historii naobserwowałem się sporo takich
człowieczków jak Ty, którzy całemu światu ogłaszali że mnie nie
czytują a potem zmieniali zdanie... Nie można się mi oprzeć! ;-)
Oj to prawda czasami gdzieś ktoś tam czegoś nie wyciął i widziałem ale teraz
żałuje.
Pszemol
2004-05-09 19:01:41 UTC
Post by Maciej Mrozinski
Post by Pszemol
Nawala Ci interpunkcja... Nigdy matury z j. polskiego nie pisałeś?
Ohc przepraszam to przez to roztargnienie, obiecuje poprawe.
Po prostu piana jaka Ci tryska z pyska zalewa Ci klawiaturę :)))
Post by Maciej Mrozinski
Post by Pszemol
Akwaria były moje,
E tam od razu twoje ja nic nie musze to wolny kraj bardziej niz USA, ja jak
mammochote na grila o 4rano to nie musze pytac o zgode policji.
Co to za słowotok? Dodaj przecinki i wyślij na priva to może
podyskutujemy - na razie nie widzę tu nic na temat akwarystyki
więc proponuję abyś nie trollował już więcej i nie spamował grupy.
Twoich miernych wypocin na temat życia w Anglii nikt tu nie
zamiawiał, a więc są unsolicited -> spam według Twojej definicji.
No przykro mi... niech to będzie nauczką dla innych co mnie filtrują :-)
Maciej Mrozinski
2004-05-09 19:42:16 UTC
Post by Pszemol
Po prostu piana jaka Ci tryska z pyska zalewa Ci klawiaturę :)))
To chyba jakoś nie po Polsku??
Post by Pszemol
Co to za słowotok? Dodaj przecinki i wyślij na priva to może
Nie mogę bo obawiam się ze możesz mieć słabo zabezpieczony komputer i co
wtedy będzie jak wypłynie mój adres, a i jeszcze zachodzi możliwość ze
potraktujesz to jako nie zamawiana korespondencje i wyląduje w jakimś
filtrze, no i na koniec pisze do tych do których chce. Ale dzięki za
zaproszenie ale nie
Post by Pszemol
Twoich miernych wypocin na temat życia w Anglii nikt tu nie
zamiawiał, a więc są unsolicited -> spam według Twojej definicji.
To jest Polska grupa i pisz o ile możesz w języku tej grupy-no chyba ze nie
ma zamiennika polskiego to co innego.To nie jest moja definicja czytaj
uważnie to ustawa tak a nie inaczej stanowi
Post by Pszemol
No przykro mi... niech to będzie nauczką dla innych co mnie filtrują :-)
Ale to nie nauczka tylko żal ze tyle mnie ominęło
Pszemol
2004-05-09 19:45:43 UTC
Przestań już słać tu te popisy głupoty.
To grupa akwarystyczna - pisz o akwarystyce, jeśli umiesz.
Nie spamuj grupy swoimi frustracjami i obsesjami...
Hipokryta z Ciebie jakich mało.
Marek Cebula
2004-05-09 19:58:42 UTC
JAK DŁUGO JESZCZE BĘDZIECIE OBAJ ZAŚMIECAĆ GRUPĘ?
Rybek.
Pszemol
2004-05-09 20:04:23 UTC
Ja już przestałem, jak widać.
Maciej Mrozinski
2004-05-09 20:34:09 UTC
Post by Pszemol
Ja już przestałem, jak widać.
Oszukujesz bo 3 min po tym poście napisałeś kolejnego.
Maciek Kostecki
2004-05-09 20:13:17 UTC
Przyszla mi do glowy straszna wizja. Amano (zywy) prosi kogos by poczytal a
polskich grupach, czy jego wizyta ma jakis wydzwiek i ktos mu zajduje watek
Re:T.Amano w Krakowie...
jezu jaki obciach :)

Oczywiscie to czysta fatazja , T. Amano nie zna lub nie lubi angielskiego
(nie wiem jaka wersja jest prawdziwa) i chyba j.polski jeszce mie go
intersuje.

A moze tak powolac grupe amanowkrakowie.pl :), byloby mniej smieci na
rec,akwarium .

pozd

Pszemol
2004-05-09 20:21:59 UTC
Post by Maciek Kostecki
Oczywiscie to czysta fatazja , T. Amano nie zna lub nie lubi angielskiego
(nie wiem jaka wersja jest prawdziwa) i chyba j.polski jeszce mie go
intersuje.
To ciekawe... W jakim języku zamierzacie się z nim komunikować?
Pytam szczerze i poważnie bo mnie to zaciekawiło. Sporo Japończyków
uczy się jednak angielskiego i robi dużo interesów z USA więc
ten język jest tam chyba najpopularniejszy wśród j. obcych.
Jackie
2004-05-09 20:59:03 UTC
Post by Maciek Kostecki
[...]
P. Amano z tego co wiem angielski rozumie, ale po angielsku nie mówi (lub
raczej mówi na tyle słabo że prelekcję będzie jednak prowadził po japońsku).
Będzie tłumacz. Japoński rzecz jasna :) I będzie tłumaczył na polski.
--
-------Jackie-------
****************
Malawi Mafia & Co.
Maciek Kostecki
2004-05-10 05:22:30 UTC
Post by Jackie
Post by Maciek Kostecki
[...]
Dwa lata temu wpadlem a wlasciwie wjechalem na T.Amano na targach w
Norymberdze. Nie dosc ze wystraszylem go smiertelnie to natychmiast swym
koszmarym agielskim powiadomilem go o tym ze jestem fanem jego umiejetnosci.
Amano stonowal wyraz obilcza posluchal chwile i zaardynowal cos po japonsku,
w rezutacie otrzymalem przepiekny srebrny katalog .... po japonsku. Tak tez
wiem jedynie jakie wymiary maja zbiorinki. ale jest z autografem. Jestem
absolutie pewien ze zrozumial moj angielski, ale opowiadajac o tym w Polsce
uslyszalem ... ze on nie zna angielskiego. A potem ze zna tylko nie ma zbyt
duzo szacunku do tego jezyka i nie zgadza sie na przymus iz wszyscy musza
zac angileski bo to jezyk miedzyarodowy , pewei to jakas legenda doklejona
do legendy.

mkostecki rafa.pl
Ambra
2004-05-10 08:03:45 UTC
Bądź Maćku spokojny, japonka przekładać będzie ze swego na nasze wykład.
Potem jeszcze do końca soboty opowiadać mu będzie co trzeba.
W niedzielę - niestety wszystko po angielsku.

Maciek Kostecki
2004-05-10 09:16:15 UTC
Post by Ambra
Bądź Maćku spokojny, japonka przekładać będzie ze swego na nasze wykład.
Potem jeszcze do końca soboty opowiadać mu będzie co trzeba.
W niedzielę - niestety wszystko po angielsku.
Mam nadziej ze stan zdrowia pozwoli mi dojechac, Lodz mnie ominela, na
Norymberge wpieprzam atybiotki jak cukierki,ale nie ozbaczyc Amano w
Polsce... nic musze zobaczyc jaki jest poziom szpitalinictwa w Krakowie :)

M.Kostecki rafa.pl

PS A dawno juz mialem byc w USA, a tu chorobsko za chorobskiem...
Waldeusz
2004-05-10 10:21:21 UTC
Post by Maciek Kostecki
[...]
Widac za duzo masz jodu z tych swoich solniczek ;)

Ps.
Powrotu do zdrowia zycze

Pozdrawiam
Waldeusz
Marek Cebula
2004-05-10 11:12:03 UTC
jak przyjedziesz to masz u mnie przerąbane:-)))
Rybek.
Maciek Kostecki
2004-05-10 11:19:34 UTC
Post by Marek Cebula
jak przyjedziesz to masz u mnie przerąbane:-)))
dobra przyjade na wozku przeciez w takiej sytuacji lomotu mi nie spuscisz :)

m.k rafa.pl
Marek Cebula
2004-05-10 11:33:29 UTC
Musisz mieć jeszcze okulary:-)))
Wtedy zapomnę o absencji - abstynencji w Łodzi.
Rybek.
P.S.
Jeszcze paru chłopaków z ferajny i Amano będzie mówił o morskich
zbiornikach:-)))
Marek Cebula

Maciej Mrozinski
2004-05-09 20:32:12 UTC
U?ytkownik "Marek Cebula" <***@alpha.net.pl> napisa? w wiadomo?ci news:c7m2ic$6jl$***@atlantis.news.tpi.pl...
Marek bardzo cię przepraszam ze wprowadzam cię w taki a nie inny nastrój ale
będę to robił aż do momentu kiedy on nie zrozumie co robi.

Poza tym to on zaczął już dosyć dawno, ja nie jestem workiem do kopania
mogłem to znosić dość długo ale dosyć tych głupich jego docinek w moim
kierunku przez kilka lat.Teraz go wyciągnąłem z K.F i nie będę spokojnie
siedział.
Maciej Mrozinski
2004-05-09 20:27:34 UTC
U?ytkownik "Pszemol" <***@PolBox.com> napisa? w wiadomo?ci news:c7m1os$lb$***@inews.gazeta.pl...
Ale nie będziesz tupał nogami?
Bartosz
2004-05-09 20:28:22 UTC
Post by Maciej Mrozinski
Ale nie będziesz tupał nogami?
PLONK
Akwarysta.PL
2004-05-09 11:51:04 UTC
Ludzie, znowu dajecie sie nabierac Pszemolowi?! :)))
Taki stary troll netowy a dajecie mu sie wodzic za nos...

Ci, ktorym zapomnieli lub daja sie nabrac polecam chocby watek:
http://glinki.com/?l=37cg4e

Jak ktos potrzebuje wiecej dowodow i nie wierzy autorce watku
rozpoczynajacego dyskusje jak wyzej to niech wpisze Pszemol w
http://groups.google.pl

A jesli komus naprawde szkoda czasu i nerwow - polecam killfile, czyli
sposob na trolli, ktory z powodzeniem stosuje :)
Krzysztof M. Kazmierczak / redKK
MeWash
2004-05-09 12:27:28 UTC
Użytkownik "Akwarysta.PL" napisał ...
Post by Akwarysta.PL
Ludzie, znowu dajecie sie nabierac Pszemolowi?! :)))
Taki stary troll netowy a dajecie mu sie wodzic za nos...
http://glinki.com/?l=37cg4e
Albo wpiszcie na stronie którą podał Deepblue:
http://effbot.org/zone/trollchecker.htm adres najpierw
swój (ten który podajecie na newsy z wstawkami antyspamowymi)
a później adres Pszemola. Wyniki są zaskakujące.
--
serdecznie pozdrawiam ..MeWash..
--- http://www.mewash.prv.pl ---
Miłosz Nowicki - Toruń GG#596253
Maja Prusiñska
2004-05-09 17:14:25 UTC
Post by MeWash
http://effbot.org/zone/trollchecker.htm adres najpierw
swój (ten który podajecie na newsy z wstawkami antyspamowymi)
a później adres Pszemola. Wyniki są zaskakujące.
ROTFL
jestem TROLL? na pl.sci.weterynaria :-))))
niezle, niezle ;-)

Pozdrawiam :)
--
Post by MeWash
___ ° Trice happy he who, not mistook, <
(Olsztyn) |\/ ¤\˙ Hath read in Nature's mystic book. <
arti01
2004-05-09 20:29:35 UTC
Post by Maja Prusiñska
Post by MeWash
[...]
A tonid na mordpliku ;-)
Wasz;-) aRTI01
Pszemol
I to jest ilustracja jaki mądry i wartościowy to test :-)
adamb
2004-05-09 17:32:00 UTC
Post by MeWash
http://effbot.org/zone/trollchecker.htm adres najpierw
swój (ten który podajecie na newsy z wstawkami antyspamowymi)
a później adres Pszemola. Wyniki są zaskakujące.
Cóż, zabawa dla "dzieci", no więc bawmy się:

Wystawiam oficjalny certyfikat TROLA i wpiszę na oficjalną i nobilitującą
listę TROLI tej listy.

Koszt tylko 20 zł + koszty przesyłki.
Adam
http://www.akwarystyka.tk
Maciej Mrozinski
2004-05-09 18:19:33 UTC
Post by adamb
Koszt tylko 20 zł + koszty przesyłki.
A za ocean da rade tak do Green point to poproszę znajomych o pomoc
finansowo bo tutaj w angolandi bida aż piszczy, ale za to mamy darmowa
opiekę medyczna, nr. ubezpieczenia bez problemu i od ręki a nie po kilku
latach, aha i nie musimy prosić policji o zgodę na nocne biwakowanie nad
woda
ROTFLLLLLLLLLL
Pszemol
2004-05-09 18:26:45 UTC
Post by Maciej Mrozinski
Post by adamb
[...]
Proponuję abyś pisał na tematy akwarystyczne bo podważasz
swój autorytet Wielkiego Tropiciela Spamerów i Trolli...
sam spamując grupę wypocinami off-topic i NTG.
Maciej Mrozinski
2004-05-09 18:36:41 UTC
Post by Pszemol
Proponuję abyś pisał na tematy akwarystyczne bo podważasz
swój autorytet Wielkiego Tropiciela Spamerów i Trolli...
sam spamując grupę wypocinami off-topic i NTG.
Och dziękuje za podpowiedz ale jakoś się nie mogę oprzeć tej pokucie
podkarmienia cię
Pszemol
2004-05-09 17:39:52 UTC
Post by MeWash
http://effbot.org/zone/trollchecker.htm adres najpierw
swój (ten który podajecie na newsy z wstawkami antyspamowymi)
a później adres Pszemola. Wyniki są zaskakujące.
Coż za idiotyzm - analizowałeś źródła tego skryptu?
Wychodzi z tego, że im bardziej ktoś pomaga ludziom
na grupie odpisując na ich pytania tym większą ma
szansę być okrzyknięty przez ten program trollem.
Maciej Mrozinski
2004-05-09 18:32:01 UTC
Post by Pszemol
Coż za idiotyzm - analizowałeś źródła tego skryptu?
A co dla ciebie jest idiotyzmem możesz rozwinąć ten watek, albo prościej
czego tutaj nie rozumiesz. Może znajdzie się ktoś kto w prosty i logiczny
sposób odpisze ci i wytłumaczy zawiłości tego problemu,ja nie mogę[ale
żałuje bardzo] bo jestem zajęty nadrabianiem zaległości, w studiowaniu
twoich postów.
Post by Pszemol
Wychodzi z tego, że im bardziej ktoś pomaga ludziom
na grupie odpisując na ich pytania tym większą ma
szansę być okrzyknięty przez ten program trollem.
A co według ciebie, twoich kategorii jest pomocą niesiona ludziom,
wytłumacz mi to bo wtedy na pewno będzie mi łatwiej zrozumieć twój tok
rozumowania.
Pszemol
2004-05-09 18:30:42 UTC
Szkoda mi na Ciebie czasu, smyku... Wróć tu jak już wyrośniesz.
Maciej Mrozinski
2004-05-09 19:12:53 UTC
Post by Pszemol
Szkoda mi na Ciebie czasu, smyku... Wróć tu jak już wyrośniesz.
Zeby tak od razu bez walki powiem jak twoi kolesie z nad Potomaku -kurczak
Nigdzie nie wracam bo po pierwsze jak wiesz trzeba najpierw wyjsc zeby
wrocic a ja sie nigdzie nie wybieram.
A tak aprops czy ty cos pisałeś żebyśmy zaczęli rozmawiać o akwarystyce czy
mi się wydawało lub raczej żebym ja się zaczął pisaniem o tym zacnym hobby
Bo tutaj masz spisany fragment mojej wiedzy www.discus.pl a ty czym
szanowny, dorosły, dojrzały emocjonalnie kolego pochwalisz
--
GG 1106912 Wroclaw-Oxford
Pszemol
2004-05-09 19:15:25 UTC
Post by Maciej Mrozinski
Zeby tak od razu bez walki
Jakiej walki? To my tu walczymy? Nie widzę tu żadnej walki...

Widzę tylko jakiegoś niezrównoważonego emocjonalnie młodzieńca
który zasypuję grupę swoimi frustracjami i wyżywa się na
spamerach denuncjując ich za ich plecami jak tchórz do allegro...

Po prostu nie mam czasu na ta dziecinniadę z tobą.
Jak chcesz o czymś pogadać to pisz tutaj o akwarystyce
a jeśli to inne tematy to wal na priva - tu już więcej
nie będziemy rozmawiać na inne tematy. A swoje obsesje lecz,
profesjonalna pomoc jest podobno w Anglii nie tak droga...
Może coś z Ciebie jeszcze będzie. A z mojej strony: bye.
Maciej Mrozinski
2004-05-09 20:13:01 UTC
Post by Pszemol
Widzę tylko jakiegoś niezrównoważonego emocjonalnie młodzieńca
A wiesz o tym ze praktyki porady medyczne jak i diagnozowanie bez
odpowiedniego dyplomu się karalne.
Post by Pszemol
który zasypuję grupę swoimi frustracjami i wyżywa się na
spamerach denuncjując ich za ich plecami jak tchórz do allegro...
Zaraz zaraz jakie donoszenie to spełnianie obowiązku społecznego no chyba ze
jak na twoich oczach będą cos kradli to nie zareagujesz to już inna sprawa
ja jestem inny.
Post by Pszemol
Po prostu nie mam czasu na ta dziecinniadę z tobą.
Jak by tak naprawdę tak było to inaczej by to wyglądało. A co do U.K. to
jest tutaj bardzo drogo,ale za to można tutaj mieszkać na pełnym legalu i
nas szanują i nie ma żartów o Polakach.
Pszemol
2004-05-09 20:16:06 UTC
Post by Maciej Mrozinski
Post by Pszemol
[...]
Aby zakończyć już definitywnie rozmowę z Tobą przytoczę
jeden cytat z Twojej wypowiedzi jaką wysłałeś w styczniu
aby wszyscy tu widzieli jaki kawał HIPOKRYTY z Ciebie:

Autor: Maciej Mrozinski (***@nospamo2.pl)
Temat: o toooldzie, do tooolda i do wsiech akwagrupowiczow
Grupy dyskusyjne: pl.rec.akwarium
Data: 2004-01-14 15:56:09 PST

Post by Maciej Mrozinski
Post by Pszemol
Czytam i nie wierze a raczej nie mogę uwierzyć.ale jeżeli to prawda to
niestety pierwszy raz odkąd użytkuje Internet powiem wprost.
TOO OLD jeżeli to prawda jesteś dla mnie poniżej jakiejkolwiek normy,
nienawidzę kapusi donosicieli itd. i żeby się nie rozwodzić jeśli w to co
jeszcze nie mogę uwierzyć jest sensu stricte prawdziwe to PLONK.
I Ty masz czelność wmawiać komuś że nie lubisz kapusi i donosicieli?
No przecież z Ciebei jest kawał plugawej szmaty bez honoru...

I to by było na tyle jeśli chodzi o rozdział pt. Maciej Mrozinski.
Jesteś dla mnie człowiekiem absolutnie skończonym. Bywaj zdrów.
Maciej Mrozinski
2004-05-09 20:38:21 UTC
U?ytkownik "Pszemol" <***@PolBox.com> napisa? w wiadomo?ci news:c7m3hr$p7o$***@inews.gazeta.pl...
Na szczęście nie wszyscy tak to odebrali jak ty byś chciał.
Pszemol
2004-05-09 17:37:23 UTC
Sam napisałeś ten post, Akwafanko... Nie wygłupiaj się tutaj więcej.
Maciej Mrozinski
2004-05-09 18:25:02 UTC
Post by Pszemol
Sam napisałeś ten post, Akwafanko... Nie wygłupiaj się tutaj więcej.
Czy to istotne kto napisał ważne ze to szczera prawda płynąca z głębi
serca.
W tym konkretnym przypadku kto to napisał nie stanowi żadnej przeszkody w
dotarciu do meritum sprawy i prawdy.
Pszemol
2004-05-09 18:28:25 UTC
Post by Maciej Mrozinski
Post by Pszemol
Sam napisałeś ten post, Akwafanko... Nie wygłupiaj się tutaj więcej.
Czy to istotne kto napisał ważne ze to szczera prawda płynąca z głębi
serca.
Ważne, że to był anonim :-) Podpisany unikalnie i tamta osoba
nigdy żadnego innego postu na grupę nie napisała...
Brak odwagi cywilnej to typowa cecha wszystkich takich tchórzy
piszących pamflety i pomówienia. Ale to jest wtedy materiał do kosza.
Post by Maciej Mrozinski
W tym konkretnym przypadku kto to napisał nie stanowi żadnej przeszkody w
dotarciu do meritum sprawy i prawdy.
Wypociny na dowolny temat może napisać każdy - wierszem lub prozą...
Wciąż nic to nie znaczy.
Maciej Mrozinski
2004-05-09 18:42:59 UTC
Post by Pszemol
[...]
Nie no tutaj się mylisz przecież większość wie kto to jest i kto to napisał,
to nie jest odwaga cywilna lub jej brak to po prostu troska płynąca z głębi
serca.Ta osoba tez pisze dużo i pomaga ludzi a nie jest Trollem.
Post by Pszemol
Wypociny na dowolny temat może napisać każdy - wierszem lub prozą...
Wciąż nic to nie znaczy.
Nie no co ty piszesz przeanalizuj głębiej ta wypowiedz i zastanów się bo
tak naprawdę nie każdy może.
Polska literatura jest bogata w tego typu rzeczy ale żeby zaraz każdy, gdzie
mi tam do naszego wieszcza -za mały i za skromny jestem
Pszemol
2004-05-09 18:42:08 UTC
Post by Maciej Mrozinski
Nie no tutaj się mylisz przecież większość wie kto to jest i kto to napisał,
to nie jest odwaga cywilna lub jej brak to po prostu troska płynąca z głębi
serca.Ta osoba tez pisze dużo i pomaga ludzi a nie jest Trollem.
Chodziło mi o to, że ta osoba obgadując mnie publicznie nie ujawniła
się przede mną. Brakło jej na to odwagi... A że wiele osób wie kto
to i nie poinformowało mnie o tym tylko czyni z nich współwinnych...
I jednakowo tchórzliwych i niskich moralnie ludzików bez honoru.

Tak czy inaczej, rozsądna osoba powinna zrobić z tym tekstem to, co
się robi z kazdym innym tekstem podpisanym "Życzliwy": do kosza.
Maciej Mrozinski
2004-05-09 19:04:05 UTC
Post by Pszemol
[...]
Ale piszesz o sobie bo nigdy nie widziałem żebyś tak jak ta osoba umiał się
podpisać z imienia i nazwiska.
A i jeszcze jedno najważniejsze o czym zapomniałeś ze to zacna szanowana
osoba w świecie akwarystyki nie to co ty
Post by Pszemol
Tak czy inaczej, rozsądna osoba
Kogo masz na myśli siebie bo skoro to czytałeś to znaczy że tego nie
zrobiłeś a co zatem idzie ......
Pszemol
2004-05-09 19:03:55 UTC
Post by Maciej Mrozinski
Post by Pszemol
[...]
Tu nie chodziło o imię i nazwisko lecz o szansę zidentyfikowania
kto to napisał... Wystarczyłoby podpisać nickiem z grupy, ale i na
to nie starczyło temu tchórzowi odwagi...
Post by Maciej Mrozinski
A i jeszcze jedno najważniejsze o czym zapomniałeś ze to zacna szanowana
osoba w świecie akwarystyki nie to co ty
Szanowana być może tylko przez podobnych sobie szmatławców.
... że nie zrozumiałes po polsku. Długo już siedzisz na emigracji?
deepblue
2004-05-09 19:14:41 UTC
Panowie, chyba najwyższy czas przenieść tą dyskusję na priv...
deepblue
Pszemol
2004-05-09 20:07:44 UTC
Post by deepblue
Panowie, chyba najwyższy czas przenieść tą dyskusję na priv...
Od dawna go o to proszę, ale on wyraźnie nie chce...
Robi popisy - cóż znaczyłyby bez widowni?
Muszą więc iść na grupę... Ale na każdego trolla
jest ten sam sposób: ignorować. I to zamierzam robić
z nim od tej pory - prowokuje ale jest nikim, nie ma go...
Maciej Mrozinski
2004-05-09 20:26:32 UTC
U?ytkownik "Pszemol" <***@PolBox.com> napisa? w wiadomo?ci news:c7m325$ain$***@inews.gazeta.pl...
Przeczysz sam sobie co innego piszesz a co innego robisz bądź konsekwentny.
Maciej Mrozinski
2004-05-09 20:06:35 UTC
Post by Pszemol
Tu nie chodziło o imię i nazwisko lecz o szansę zidentyfikowania
kto to napisał... Wystarczyłoby podpisać nickiem z grupy, ale i na
to nie starczyło temu tchórzowi odwagi...
Żeby kogoś zidentyfikować nie trzeba robić doktoratu wystarczy odrobina
wiedzy o Internecie ale tobie jej brakuje.Skoro nie wiesz ze podpisywanie
się nikiem jest nie zgodne z netetyką
Post by Pszemol
Szanowana być może tylko przez podobnych sobie szmatławców.
Ooooo żeby tak odrazu obrażać człowieka w taki sposób miej dla siebie
szacunek skoro dla innych go już straciłeś
Post by Pszemol
... że nie zrozumiałes po polsku. Długo już siedzisz na emigracji?
A co piszesz książkę czy mój życiorys ale chyba cię mogę zrozumieć sam wiem
jak to jest jak się nie można wybrać do Polski
-tęsknota
-strach ze mogą nie wpuścić z powrotem do USA
-poniżenie przy wjeździe do w/w kraju bo ściągają linie papilarne robią
zdjęcia i obawa ze wezmą cię do odgrywania jakiejś roli w fabryce snów
[trolle są na wagę..]
To wszystko się nakłada wzrasta napięcie emocjonalne itd., nie to co tutaj w
każdej chwili mozna polecieć na piwko do kolegów w kraju a i bilet tani
jakieś 120$
ka
2004-05-09 20:18:21 UTC
Post by Pszemol
[...]
Nie wiem, czy masz jakiś kompleks, manię prześladowczą,
czy jeszcze coś innego, ale na pewno brakuje Ci dobrego wychowania.
Jeżeli masz coś do Pszemola do napisz mu to na priv.
To co robisz jest, delikatnie mówiąc, niesmaczne
i wg mnie bardziej zasługujesz na miano trola niz Pszemol.
ka
Pszemol
2004-05-09 20:23:57 UTC
Post by ka
[...]
Zrozum, że on nie chce pisać do mnie na priva...
On musi mieć publikę i widownię która mu kibicuje.
Kolesie tu na grupie tylko się cieszą jak ich
mistrz się popisuje... Na privie nie byłoby zabawy.

Z mojej strony jest to już jednak definitywny koniec
i postaram się już nie reagować na te szmatławe prowokacje.
Bartosz
2004-05-09 20:30:37 UTC
Post by Pszemol
[...]
Przestań go w końcu karmić!!!!!
Pszemol
2004-05-09 20:32:58 UTC
Post by Bartosz
Post by Pszemol
Z mojej strony jest to już jednak definitywny koniec
i postaram się już nie reagować na te szmatławe prowokacje.
Przestań go w końcu karmić!!!!!
Bartoszu drogi... nigdy nie byłeś w mojej sytuacji,
nikt nie napisał o Tobie takich szkalunków jak
zostały tu przytoczone na publicznej grupie i podpisane
przez anonimową Akwafankę która podobno jest znanym
i szanowanym w gronie akwarystów człowiekiem...
Gdybyś był na moim miejscu to być może zrozumiałbyś
że trudno się opanować przy takim poziomie prowokacji.
Ale obiecuję, że się postaram - ten człowiek jest zerem
i jako zero nie zasługuje na mój cenny czas.
Bartosz
2004-05-09 20:40:38 UTC
Post by Pszemol
Post by Bartosz
Post by Pszemol
[...]
Rozumem. Tez czasem wyłażę ze skóry i zdarza się przeholować. Trzeba jednak
czasem dać sobie na wstrzymanie. Kiedyś też zdarzyło mi się z Tobą ścinać o
pierdoły. Ale nie weszliśmy w takie bagno a dyskusja nigdy nie wyszła poza
granice tematu. A tu po prostu dałeś się podprowadzić...
Pszemol
2004-05-10 01:12:07 UTC
Post by Bartosz
A tu po prostu dałeś się podprowadzić...
Nie ugrzązłem w tym bagnie - wylazłem z niego,
otrzepałem się i zostawiłem Mrozińskiego sam
na sam ze sobą i jego frustracjami :-))

Pozdrawiam serdecznie,
Pszemol.
Maciej Mrozinski
2004-05-10 05:30:27 UTC
U?ytkownik "Pszemol" <***@PolBox.com> napisa? w wiadomo?ci news:***@poczta.onet.pl...
Wstrząsające
Maciej Mrozinski
2004-05-10 05:35:43 UTC
Post by Pszemol
Z mojej strony jest to już jednak definitywny koniec
i postaram się już nie reagować na te szmatławe prowokacje.
A przy okazji czy również mógłbyś nie używać wulgaryzmów-dzięki.
Jeśli ty nie będziesz mnie obrażał i paru innych osób to wszyscy ci damy
spokój, tylko jak długo wytrzymasz bez obrażania i drwienia z ludzi.
Jackie
2004-05-10 08:06:37 UTC
Post by Maciej Mrozinski
Post by Pszemol
[...]
Macieju, podobno masz Pszemola w KF - jakim cudem więc wiesz co pisze?

BTW - pierwsze słyszę by słowo "szmatławe" było wulgaryzmem.

Jeszcze raz bardzo proszę o zaprzestanie wypisywania podobnych rewelacji,
kłotnie Pszemola z innymi bywają ciekawe, ta z Tobą jest nudna. Widać nie
trafił na godnego siebie przeciwnika.
--
-------Jackie-------
****************
Malawi Mafia & Co.
adamb
2004-05-10 08:46:40 UTC
Post by Akwarysta.PL
Taki stary troll netowy a dajecie mu sie wodzic za nos...
Toll, nie troll - i tak go lubię.
Adam
http://www.akwarystyka.tk
Mariusz Piwowonski
2004-05-07 22:10:44 UTC
Na pewno nie to, co Pszemol robi ze swoim małym... japończykiem :-)))
Pszemol
2004-05-08 00:37:30 UTC
????
Too Old w Milanówku
2004-05-07 20:12:01 UTC
Nadejszła wielkopomna chwila i tropheus.com.pl napisał(a), a ja zmuszony
Post by tropheus.com.pl
[...]
jesli to takie proste to proponuje: zaproście Ada Koningsa ;-))
--
kochany rekinek kolcobrzuchaty- J.Krzysztof Chiliński
Milanówek obok stolicy Państwa Urzędników http://www.muszlowce.prv.pl/
< Jeśli gniewasz się na mnie to czas abyś wyłączył swój komputer>
Akwarysta.PL
2004-05-07 20:19:14 UTC
Post by Too Old w Milanówku
jesli to takie proste to proponuje: zaproście Ada Koningsa ;-))
Nie da rady, zeby przyjezdzal tak czesto do Polski. Ad Konings bedzie
gosciem II Zlotu Milosnikow Pielegnic Afrykanskich i III Forum Klubu Malawi
w sierpniu br. w Warszawie.
--
pozdrawiam Krzysztof M. Kazmierczak / redKK

www.Akwarysta.PL 600 artykulow w bazie! AKWARIUM MIESIACA zglos akwa!

www.Malawi.PL N O W Y wygaszacz, artykuly, tapety