Pokarm dla skalarow
puchaty28
2003-12-30 11:09:38 UTC
***@m szanownych grupowiczow. U mnie w akwa ( 160 l ) jest wszystko w
porzasiu, plywaja sobie prawie roczne skalary i po dnie byszuja kiryski i
zbrojniki. Mam pytanie, kiedys karmilem moje rybcie zyweym pokarmem, tj.
czrwona larwa komara i pieknie i szybko mi wyrosly na wspaniale ryby ale
niestety, jak to u skalarow byma, sa bardzo podadne na przrozne chorobska
ukladu pokarmowego ( sa nosicielami pasozytow) nieobeszlo sie bez leczenia,
wyleczylem ich po mieszecznej kuracji z wicoiwcow i obecnie karmie ich tylko
suchym pokarmem, ale widze, ze rybki nie sa z tego powodu zadowlone, jakby
troszke zmizernialy. Czy moglibysci mi polecic jakis zywy badz mrozony
pokarm, ktory mozna kupic badz ewentyalnie samoemu wychodoawc ktory
\zminimalizowal by ryzyko powtornego uaktywnienia sie pasozytow, co prada
one doslownie wicagaja wszystko ale co zywy pokarm to nie sztuczny. Co
polecacie ?. Z gory dzieki za odpowiedz. Pozdrawiam.
Michal A. Kowalski
2003-12-30 11:18:14 UTC
puchaty28 wrote:

[...]
Post by puchaty28
[...]
Ja karmię swoje skalary żywymi szklarkami (3-4 razy w tygodniu).
Bardzo je lubią i póki co (odpukać!) nie chorują :).

Pozdrowienia,
MAK.
Jarek G
2003-12-30 21:27:51 UTC
Post by puchaty28
[...]
Cze¶æ
Ja swoje skalary karmiê wy³±cznie pokarmem w³asnej "konstukcji", napewno z
przepisem ju¿ sie spotka³e¶.
...mielone, mro¿one serce wo³owe + dodatki ...czosnek, szpinak, kasza manna

Pozdrawiam
Jarek G
GG: 2536718